سوالات متداول

سوالات متداول :

در زیر سوالات متداول مطرح شده است و امکان دارد بعضی از سوالات شما را ما پاسخ داده باشیم.

در صورتی که سوالی دارید و در این قسمت مشاهده نکرده اید، در قسمت تماس با ما سوال خود را پرسیده، کارشناسان گلبن در اولین فرصت به شما پاسخ خواهند داد.

چرا برای خرید از محصولات کنجدی گلبن ، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت محصولات کنجدی گلبن موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی گلبن به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان گلبن در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی گلبن تماس بگیرید. (۳۲۲۷۷۰۷۰-۰۳۵)
  • اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.
  • چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد.

آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

بله؛ اما هدف محصولات کنجدی گلبن این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت گلبن دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم گلبن اطلاع دهید. بدیهی است گلبن خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل ، راهنمایی می کنند.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی محصولات کنجدی گلبن ، در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۸ تا ۱۶ ) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما به وجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

این امکان متاسفانه فعلا برای تهران و شهرستان ها وجود ندارد.